Tento obchod používa cookies a iné technológie, aby sme mohli zlepšiť Vaše skúsenosti na našich stránkach.

Kategórie

Výrobcovia

Odber noviniek

Obchodné podmienky pre nákup vo veľkoobchode spoločnosti Happy Pets s.r.o.

 

Pre nákup vo veľkoobchode spoločnosti Happy Pets s.r.o. platia nasledovné základné obchodné podmienky.

 

Definícia pojmov:

Odberateľ – právnická alebo fyzická osoba prevádzkujúca predajňu chovateľských potrieb, veterinárnu ambulanciu, salón pre psov, alebo internetový obchod zameraný na predaj chovateľských potrieb

Hodnota objednávky (suma ), hodnota tovaru (cena), ostatné ceny a poplatky – vždy uvádzané s DPH.

Rozvoz – doručenie tovaru na prevádzku autodopravou spoločnosti Happy Pets s.r.o.

Kuriér – doručenie tovaru prepravnou spoločnosťou DPD, 123 kuriér, Geis

Hmotnosť – hmotnosť objednaného tovaru aj s obalom

 

Objednávka

Tovar je možné objednať prostredníctvom obchodných zástupcov spoločnosti Happy Pets s.r.o., telefonicky na 0905 889 475, 0907 584 621, 046 549 74 65, sms na 0907 584 621, e-mailom na objednavky@happypets.sk alebo prostredníctvom portálu b2b.happypets.sk

 

Minimálna objednávka:

Minimálna objednávka nie je stanovená, stanovené sú len poplatky prislúchajúce výške objednávky a to nasledovne:

 

Rozvoz:

Minimálna objednávka pre bezplatný rozvoz podľa harmonogramu rozvozu je 130€.

K objednávkam s nižšou celkovou hodnotou ako 130€ je účtovaný manipulačný poplatok vo výške 7€.

 

Expresné doručenie prepravnou spoločnosťou:

Ceny za doručovanie tovaru prepravnou spoločnosťou sú určené na základe hmotnosti zásielky a hodnoty doručovaného tovaru. Ceny sú uvedené v prehľadnej tabuľke. V prípade rozdielu sumy expedovaného a objednaného tovaru Vás bude kontaktovať obchodné oddelenie. Zásielky nešpecifikované v tabuľke budú riešené individuálne a budú konzultované s odberateľom.

 

Prehľadná tabuľka poplatkov za rozvoz a expresné doručenie:

hmotnosť

1-30kg

31-50kg

51-100kg

101-150kg

151-200kg

rozvoz 1-130€

       7,00 €

       7,00 €

       7,00 €

       7,00 €

       7,00 €

rozvoz nad 130€

           -   €

           -   €

           -   €

           -   €

           -   €

kuriér 1-150€

       7,00 €

       11,00 €

    17,00 €

    28,00 €

    34,00 €

kuriér 151-220€

           -   €

       7,00 €

    14,00 €

    22,00 €

    28,00 €

kuriér 221-300€

           -   €

           -   €

       7,00 €

    17,00 €

    22,00 €

kuriér nad 301€

           -   €

           -   €

           -   €

       7,00 €

    14,00 €

Všetky ceny sú uvedené s DPH.

 

Platobné podmienky:

Tovar doručený rozvozom alebo prepravnou spoločnosťou je splatný pri doručení tovaru a to v hotovosti na základe doručenej faktúry a dokladu o zaplatení vystaveného z registračnej pokladne, v prípade doručenia prepravnou spoločnosťou na základe dokladu vystaveného prepravnou spoločnosťou.

 

 

Platba bankovým prevodom so splatnosťou 7 dní je možná na základe dohody so zástupcom spoločnosti Happy Pets s.r.o. V prípade nedodržania splatnosti stráca odberateľ do budúcnosti nárok na možnosť úhrady tovaru bankovým prevodom!

V prípade nedodržania splatnosti bude odberateľovi účtovaný zákonný úrok z omeškania a to 0,5% za každý deň omeškania a bude vyfakturovaný v najbližšej faktúre vystavenej odberateľovi.

Tovar ostáva až do úplného uhradenia majetkom spoločnosti Happy Pets s.r.o.

 

Reklamácie chybne doručeného a poškodeného tovaru:

V prípade chybne doručeného tovaru, nedoručeného tovaru, poškodeného tovaru alebo chýbajúcich súčastí tovaru je potrebné túto skutočnosť nahlásiť do 2 pracovných dní a to telefonicky na číslo 0905 889 475, 0907 584 621, 046 549 74 65 alebo e-mailom na reklamacie@happypets.sk, pri reklamácie je potrebné uviesť číslo faktúry a tovar alebo súčasti ktoré nezodpovedajú dodaciemu listu. Reklamácie nahlásené po tomto termíne nebudú akceptované! Reklamácie krehkého tovaru (akváriá, keramické dekorácie, produkty obsahujúce prvky z krehkého transparentného plastu) sú akceptovateľné len pri kontrole s prepravcom. Reklamácie nahlásené neskôr nebudú akceptované!

 

Reklamácie predaného tovaru:

V prípade reklamácií od konečných spotrebiteľov je potrebné priložiť doklad o predaji tovaru, vyplnený záručný list, vyplnený reklamačný protokol s popisom o akú reklamáciu sa jedná. Reklamovaný tovar musí byť náležite očistený  ak je uvedené v záručných podmienkach tak aj s obalom prislúchajúcim tovaru. V prípade nedodržania vyššie uvedených náležitostí nebude reklamácia posúdená! Reklamovaný tovar je možné doručiť do sídla spoločnosti prostredníctvom zástupcov spoločnosti Happy Pets s.r.o., alebo prostredníctvom pošty a kuriérov. Spoločnosť Happy Pets s.r.o. si vyhradzuje 15 dní na posúdenie reklamovaného tovaru a zaväzuje sa   tento doručiť na prevádzku s najbližšou objednávkou odberateľa. V prípade urgentného doručenia reklamovaného tovaru bude tento zaslaný prostredníctvom prepravnej spoločnosti na základe žiadosti odberateľa, odberateľ v tomto prípade hradí náklady na doručenie tovaru vo výške 7€. Oprávnené reklamácie sú primárne riešené opravou alebo výmenou tovaru. V príde že reklamáciu tovaru nie je možné vyriešiť opravou alebo výmenou tovaru, na tovar bude vystavený dobropis a to vo výške sumy zodpovedajúcej cene tovaru vo faktúre ktorá bola vystavená ako posledná pred predajom reklamovaného tovaru.

 

Storno objednávky zo strany kupujúceho:

Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením a kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie produktu, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Ak predávajúci včas a riadne poskytol spotrebiteľovi informácie o práve odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h), spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho do 14 dní odo dňa prevzatia produktu.

Predávajúci si môže uplatniť právo za vynaložené plnenie v prípade nákupu produktu “na objednávku / na mieru”, vtedy, ak kupujúci odstúpi od zmluvy /zruší zmluvu pred dodaním produktu predávajúcim. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v zmluve.

Storno objednávky zo strany predávajúceho:

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:

– objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný kupujúci, kupujúci neodpovedá na e-maily atď.).

Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade, že predávajúci a kupujúci uzatvoria písomnú kúpnu zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odchylne od všeobecných obchodných podmienok, budú ustanovenia kúpnej zmluvy uprednostnené pred všeobecnými obchodnými podmienkami.

 

Harmonogram rozvozu pre rok 2022:

V harmonograme sú uvedené orientačné trasy, do trás spadajú aj iné blízke mestá a obce ktoré nie sú v tabuľke uvedené. Trasy sú orientačné, termín rozvozu sa môže zmeniť v závislosti od štátnych a cirkevných sviatkov ako aj od vyťaženia rozvozových áut. Harmonogram tvorí samostatnú prílohu obchodných podmienok. Aktualizácie harmonogramu budú zverejnené na b2b.happypets.sk

 

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť 10.1.2022.

Obchodné podmienky na Stiahnutie

Obchodné podmienky na podpis na Stiahnutie